Thursday, 29 March 2012

misi penting..

                                                                tngh aq dok ngedit gmbr..
ader  pulak suara ngacau....
"k.ngah psg citer misi penting.,."
aku pon jwblh..."kn dh tgk citer tu berjuta-juta kli dh"
"ahh..psnglh..."
mula -mula aq menyampah
ngn budk tu dh nmpk cam tong samph dh
tpi..
aku sbgai kakak yg sgt baik lgi lemah lembut
pom mengalah..
"yela2...aku psng lh citer misi penting ko yg x berapa penting tu..."
=

=

=

=
tpi mser aq psng citer tu dier tidur pulak dah..
aq pulak yg melayn citer tuh...hehe
korang nk tgk x citer "misi penting"yg x berapa nk penting tu..
best jugklh kot..(bgi aq..bgi korng x thu..hehe)
(aperlh aku ni..yg gi lyn citer tu skali asl..)

 nie lh citer dier..
dh berapa kli dh tgk adik2 punyer psl..
bgi yg x tgk lgi..tgklh..hehe
=
menggodalh nenek tu...

Friday, 10 February 2012

Antara teman,sahabat dan kawan






TEMAN
bagi aku TEMAN sama sahaja maksudnya dengan kawan selalu ada  apabila diperlukan..

IBU juga boleh dipanggil teman...
TEMAN ni adalah permulaan bg segala2nyer...
kerna bermula daripada TEMANlah percintaan itu berputik,
daripada TEMANlah kita jadi sampah negara atau mengharumkan nama negara,
daripada temanlaH kita jadi seorang yang berguna 
TEMAN juga boleh membawa perkara yang negatif untuk KITA
semuanyer bermula drpda TEMAN...jadi behati-hatilah memilih TEMAN
"ibarat kain putih yang belom dicorakkan, akan dicoraKan dgn pelbagai warna"



"Friendship is the only cement that will ever hold the world together"




KAWAN

ape pula maksud perkataan ni??
kawan ialah orang yg berada rapat dgn kita...
bagi aku kawan ni ada dua jenis
satu, kawan yang mengambil berat tentang kita dan sentiasa ada ..
tak kiralah susah atau senang
dua, kawan yg mana bermuka-muka dan sanggup menikam kita dari  belakang...
jadi pilih kawan dengan hati-hati..
 kawan yang jenis kedua ini  pernah menjadi kawan2 yang pernah aku kenal...
dan semestinya aku lebih ingin memilih kawan yang mengambil berat tentang aku..
pelbagai jenis suka duka, tawa nangis, masam manis apabila kita bersama kawan2 ni..
tapi berhati-hatilah dengan kata-kata kerna pepatah ade mengatakan
"terlajak perahu boleh diundur lagi,terlajk kata buruk padahnya"
jadi berhati-hatilah dengan kata-kata


"The world would be so lonely, in sunny hours or gray. Without the gift of friendship, to help us every day."





sahabat


ermm..sahabat..apa pula makna sahabat ini..
sahabat ialah orang yang mempunyai rasa tanggungjawab terhadap diri kita
meraka tidak semestinya mempunyai minat yang sama..
seperti juga KAWAN dan TEMAN mereka selalu berada disisi kita
tak kiralah disaat itu kita mempunyai masalah
sahabat adalah orang yang banyak memberi manfaat kepada kita
mereka juga siap sedia menjadi pelindung kita
walupun mereka tidak mempunyai hubungan darah dengan kita..
tapi itulah gelaran yang diberi...SAHABAT


"Friendship is one mind in two bodies."







Sunday, 29 January 2012

editan aq...



ok x editan aqoo..
yg ni aq sajer jerw..
nk wt fanfic mls r..
klu ader time wt lh kot..
(yer lar tu nk wt)
sbnrnyerw nk letk tjuk my my..
phtu tiber2 plkjdi my love..hehe
tpi aderw jugk prkataan my kt ctu..
huhu..
(aq edit guner gimp jerw)
mlslh dowload photoshop..
lgipon kner byr..
(xder yg free ker??klu ader bgi thu au..)
ni stu lgi editan aqoo..ok x??
klu cntik ckp..klu x cntik x pyh ckp..huhu


aq maen ltk jer tjuk sbb mls nk pikir pnjng lebar sgt...
jgn glk auu..klu tjuk dier lwk.. aq maen ltk jer couple dier...
sbb aq mint dua orng ni kt dlm kumpl. coed..
klu yg tadi aq ltk sbb aq tgk gmbr nie..huhaaa

Friday, 4 November 2011

Yui








                                                       love yui...miss k-on